طراحی سایت و قالب وردپرس طراحی سایت و قالب وردپرس

حوزه آموزشی نباید در برابر کرونا انفعالی عمل کند

ارسال شده : تیر ۱, ۱۳۹۹ / ساعت : ۶:۴۹ ٫ق٫ظ
CSC_0013

فرماندار شهرستان ویژه مرند با بیان اینکه حوزه آموزشی نباید در برابر پدیده‌های جدید انفعالی عمل کند، گفت: آموزش و پرورش باید در این شرایط با برنامه مشخص و بر اساس اهداف تعیین شده پیش رود. داود گرشاسبی، در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: کرونا پدیده ای است که تنها راه مقابله […]

46 بازدید | | نویسنده : admin | کد خبر: 23146

فرماندار شهرستان ویژه مرند با بیان اینکه حوزه آموزشی نباید در برابر پدیده‌های جدید انفعالی عمل کند، گفت: آموزش و پرورش باید در این شرایط با برنامه مشخص و بر اساس اهداف تعیین شده پیش رود.

داود گرشاسبی، در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: کرونا پدیده ای است که تنها راه مقابله با آن پیشگیری بوده و آموزش و پرورش با توجه به جمعیت بالای آن، بیشتر با آن درگیر است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کرونا، موجب تغییر رویکرد در کلیه حوزه های بشری شده که در آینده آن را بیشتر درک خواهیم کرد، اظهار داشت: تغییر رویکرد در نحوه آموزش از جمله تغییرات دوران کرونا است که بر اساس توانمندی فرهنگیان، فضای مجازی، عینیت یافته و از صرف مجازی بودن خارج شد.

فرماندار ویژه مرند، با بیان اینکه هدف ما افزایش روابط بین بخشی است، گفت: ما باید با داشتن نگرش کلان در راستای اصلاح زیرمجموعه ها حرکت کرده و نسلی مبتنی بر منافع ملی و ارزشها و باورهای دینی تربیت کنیم.

گرشاسبی، با اشاره به موانع بیرونی پیشرفت کشور ادامه داد: با وجود مشکلات بسیار، ما می توانیم با وحدت، یکدلی، تعامل و تبعیت از رهبری، در مسیر پیشرفت کشور گام برداریم.

وی نیاز بیشتر مدارس این شهرستان به بازسازی را به دلیل قدمت بالای فضاهای آموزشی ضروری دانست و یادآوری کرد: مسوولان مربوط باید در کنار اعتبارات دولتی برای بازسازی مدارس، از پتانسیل و توانمندی خیرین بهره ببرند.

نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر توجه بیشتر به بحث تربیت در مدارس گفت: مدیران مدارس و معلمان ما باید در مدارس، بعد تربیتی آموزش را فراموش نکرده و از این طریق به پیشرفت و ارتقای دانش آموزان کمک کنند.

دکتر معصومه پاشایی با اشاره به راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در مرند افزود: مسوولان آموزشی باید آموزش را به سمت حرفه آموزی در مدارس برده و بازار کار را در مدارس راه اندازی کنند.

وی با اشاره به اینکه تنوع رشته ها در مدارس این شهرستان باید رعایت و با بررسی نیازهای شهرستان، رشته های فنی در هنرستان ایجاد شود، اظهار داشت: با توجه به جهش جمعیت، نیاز به فضای آموزشی بیشتر خواهد شد که در این مسیر باید از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش مرند نیز در این جلسه با ارائه گزارش اقدامات انجام داده در طول ماه‌های گذشته، گفت: هم اکنون آزمون های پایان سال با رعایت همه جوانب پروتکل ها بدون هیچ مشکلی در مدارس برگزار می شود.

اباذر کاظمی، افزود: برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تعداد حوزه های امتحانی را افزایش دادیم.

وی یادآوری کرد: در دوران شیوع کرونا نیز که موجب تعطیلی مدارس شد امر آموزش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، تلویزیونی و شبکه آموزشی شاد تداوم یافته بود.

کلمات کلیدی :

مطالب مرتبط
۱) مدیریت، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) حداکثر تعداد نظرات تودرتو ۵ عدد می باشد و بعد از پنجمین نظر ، به صورت خودکار این امکان غیر فعال خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
نام : (لازم)

پست الکترونیک (نمایش داده نمی شود) (لازم)

وب سایت :